رامون کالدرون: رئال مادرید نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد؛ من خرید کریستیانو رونالدو را قطعی کردم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رامون کالدرون: رئال مادرید نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد؛ من خرید کریستیانو رونالدو را قطعی کردم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رامون کالدرون: رئال مادرید نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد؛ من خرید کریستیانو رونالدو را قطعی کردم

ریاست پیشین رئال مادرید دیدگاه خود را در مورد تیم فعلی باشگاه، کریستیانو رونالدو، گونزالو هیگواین و آینده مقام ریاست باشگاه عنوان کرده است.

طرفداری- رامون کالدرون رییس پیشین باشگاه رئال مادرید معتقد است که ترکیب فعلی این باشگاه به اندازه ای قدرتمند است که در تابستان پیش رو دغدغه چندانی برای جذب بازیکنان جدید نداشته باشد.

کالدرون در گفتگو با تارنمای گل گفته است:

فکر می کنم تیمی که ما داریم بسیار بسیار قوی است. به عقیده من ما به هیچ بازیکنی نیاز نداریم. اگر دست من بود، بازیکن جدیدی را جذب نمی کردم.  از دید من بازیکنان جایگزین بسیار خوب کار کرده اند. در برخی از بازی ها تنها دو نفر از یاران اصلی در کنار بازیکنان جانشین به کار گرفته شدند و باز هم تیم بسیار خوب کار کرد. فکر نمی کنم که به خرید دیگری نیاز باشد.

کالدرونِ 65 ساله همچنین در مورد دیدار رئال مادرید برابر یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا چنین عنوان کرد:

چالش پیش روی رئال مادرید این است که به نخستین تیمی تبدیل شود که دو سال پشت سر هم قهرمان لیگ قهرمانان می شود. بازی سختی خواهد بود. یوونتوس تیمی بسیار قدرتمند است و تنها یک تیم معمولی ایتالیایی نیست که دفاعی قدرتمند دارد. آن ها سه مهاجم خیلی خوب دارند که یکی از آن ها دیبالاست که به خوبی کار کرده. همچنین هیگواین را دارند که من او را برای رئال مادرید به خدمت گرفته بودم و البته مانژوکیچ. آن ها تیم بسیار بسیار قدرتمندی دارند و دروازه بان شان بوفون، یکی از بهترین ها در جهان است. پس نمی توان نتیجه این دیدار را پیش بینی کرد.

بخش دیگر سخنان کالدرون صرف ستایش از کریستیانو رونالدو و این که او کسی بود که موجبات حضور CR7 در سانتیاگو برنابئو را فراهم کرد، شد.

وی همواره یکی از مدعیان کسب توپ طلاست. او ثابت کرده که بازیکن فوق العاده ای است. کریستیانو گل های بسیاری به ثمر می رساند و حالا درون محوطه جریمه بازی می کند. فکر می کنم زیدان با به کارگیری وی درون محوطه جریمه، تصمیمی عقلانی گرفت. امید است که او به ما در راستای کسب عنوانی دیگر کمک کند. امیدوارم که او دوران حرفه ای خود را در اسپانیا به پایان ببرد.

او همچنین افزود:

در سال 2008 منچستریونایتد به وی اجازه جدایی نمی داد و به همین خاطر برایم سخت بود که او را جذب کنم. ما توافق کردیم که در سال بعد او را با پرداخت 80 میلیون پوند به خدمت بگیریم. می توانم بگویم من کسی بودم که کریستیانو رونالدو را به رئال مادرید آورد. ما به عنوان رییس یک باشگاه در رأس کار قرار داریم و باید از فرصت ها بهره ببریم.

کالدرون همچنین گفت که بابت توان مالی باشگاه های انگلیسی سخت است که بتوان بازیکنان مستعد را از چنگ این تیم ها بیرون آورد..

حق پخش های تلویزیونی به باشگاه های انگلیسی اجازه می دهد که پول فراوانی را کسب کنند؛ آن ها تقریبا چهار برابر تیم های لالیگا از این راه درآمد کسب می کنند. پس آن ها قصد فروش باشگاه های شان را ندارند. از همین رو اگر کسی بخواهد بازیکنی را از آن ها جذب کند، باید مقدار زیادی پول بپردازد. اول کریستیانو رونالدو را دیدیم که 80 میلیون پوند فروخته شد، سپس گرت بیل که 100 میلیون پوند هزینه برداشت و حالا پل پوگبا.

کالدرون در پایان از این گفت که با جذب آرین روبن و گونزالو هیگواین، رویای این را داشت که مثلث خط حمله تیمش را با حضور این بازیکنان در کنار کریستیانو رونالدو شکل دهد؛ اتفاقی که البته رخ نداد.

او (هیگواین) بازیکنی فوق العاده بود و به همین خاطر ما در 19 سالگی وی را جذب کردیم. کسی فکر نمی کرد او بتواند تا این اندازه خوب کار کند. وی به ما کمک کرد تا دو سال پشت هم قهرمان لالیپا شویم. افسوس که را فروختیم. فکر می کردیم هیگواین در کنار رونالدو و روبن می توانند مثلث خط حمله تیم باشند ولی خیلی خوشحالم که او در ایتالیا موفق بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | 18:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.